آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

به زودی امکان مکالمه صوتی به واتس اپ اصافه می شود


آی تی پلاس - شبکه‌ی اجتماعی فیس‌بوک چند روز پس از انفجار بمب خبری خرید ۱۹ میلیارد دلاری واتس‌اپ٬ اعلام کرده است که به زودی امکان برقراری تماس‌های صوتی را هم به این اپلیکیشن محبوب ارتباطی اضافه خواهد کرد.تحول و توسعه اپلیکیشن محبوب واتس‌اپ که حالا پس از پرداخت رقم حیرت‌انگیز ۱۹ میلیارد دلاری از سوی فیس‌بوک بخشی از دارایی این شبکه عظیم اجتماعی محسوب می‌شود٬ از همین حالا آغاز شده است. 
فیس‌بوک اعلام کرده که به زودی امکان برقراری تماس‌های صوتی هم برای ۴۶۵ میلیون کاربر فعال واتس‌اپ فعال خواهد شد.

به گزارش سی‌نت٬ قرار است این امکان جدید در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی به واتس‌اپ اضافه شود. واتس‌اپ از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی در جهان است که تا کنون عموما برای ارسال پیام‌های متنی و تصویری مورد استفاده قرار می‌گرفت.

امکان ارسال پیام‌های صوتی ضبط‌ شده هم در این اپلیکیشن وجود داشت٬ اما اضافه کردن امکان برقراری تماس‌های تلفنی واتس‌اپ را بزرگ‌تر و احتمالا محبوب‌تر از پیش خواهد کرد.

حالا واتس‌اپ به رقیبی جدی نه فقط برای اپلیکیشن‌های دیگری نظیر وایبر٬ لاین و تانگو٬ که برای بسیاری از خدمات‌دهنده‌های ارتباطات تلفنی در سراسر جهان بدل خواهد شد و با حمایت همه‌جانبه فیس‌بوک می‌تواند در این زمینه هم پیش‌تاز شود.

تماس‌های صوتی و پیام‌های متنی تا کنون بخش عمده‌ای از درآمدهای کمپانی‌های سرویس‌دهنده را تامین می‌کردند٬ اما حالا معادلات بیش از پیش دگرگون خواهد شد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد