آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

نقد و بررسی iPad mini



آی تی پلاس - باز هم محصولات تولید اپل و باز هم جنس بدنه و ساخت بی نقص! در مورد طراحی و ساخت محصولات تولیدی این کمپانی، واقعا ناچاریم همواره تعریف کنیم چرا که اپل در تولید محصولات خود، وسواس خاصی به خرج می‌دهد و همواره بی رقیب است. در مورد آیپد مینی هم همین گونه است .

ادامه مطلب ...

DROID DNA پرچم دار دیگر htc در میان 5 اینچی ها



آی تی پلاس - درست همانطور که انتظار می رفت، رویداد شرکت اچ تی سی در نیویورک در مورد اسمارت فون جدید این شرکت برای Verizon با نام DROID DNA بود، دستگاهی که مدت ها شایعات و خبرهایی در مورد آن منتشر می شد در نهایت رسما معرفی شد. DROID DNA مشخصاتی شبیه به htc J butterfuly دارد. این اسمارت فون دارای صفحه نمایشی ۵ اینچی ۱۰۸۰p S-LCD3، چیپ ست Snapdragon S4 Pro همراه یک پروسسور ۴ هسته ای ۱.۵ گیکاهرتزی Krait و جی پی یو Adreno 320 و ۲ گیگابایت رم می باشد.

ادامه مطلب ...

رهبر ویندوز رفت ...



آی تی پلاس - در یک حرکت بسیار تعجب آور، Steven Sinofsky، رئیس بخش ویندوز شرکت مایکروسافت تصمیم به ترک این شرکت گرفت. این تصمیم بعد از آن گرفته می شود که شرکت مایکروسافت به تازگی مهمترین محصولات سال خود را عرضه کرده و Sinofsky بطور مستقیم برروی این پروژه ها مشغول به فعالیت بوده است. قرار است Julie Larson معاون بخش Windows Client به سرعت جایگزین او در این بخش شود.

ادامه مطلب ...

محبوب ترین PC ها در بین اولین ها



آی تی پلاس - امروزه داشتن یک رایانه شخصی موضوع عجیبی نیست، اما هنگامی که بازار رایانه‌های شخصی جوان‌تر، کوچک‌تر و بسیار پرهزینه‌تر بود، این موضوع فرق داشت. یک رایانه شخصی همه چیز صاحبش بود. اواخر دهه 1970، خرید رایانه شخصی یک سرمایه‌گذاری عظیم به شمار می‌رفت و برای داشتن یک رایانه شخصی باید هزاران دلار پرداخت می‌کردید و علاوه بر این مشخص می‌کردید چه نوع نرم‌افزاری را می‌خواهید برای چند سال آینده اجرا کنید.

ادامه مطلب ...

وی.ان 500 ، گرانترین تبلت دنیا



آی تی پلاس - شرکت کاسیو نوعی تبلت عرضه کرده که گران‌ترین تبلت جهان به شمار می‌رود. قیمت این تبلت به ۲۵۰۰ دلار می‌رسد.  تبلت وی.ان ۵۰۰ قشر خاصی از مدیران کسب و کارها و نیز کسانی که مرتب در حال رفت و آمد هستند، طراحی شده است. گفتنی است آنچه که قیمت بالای این تبلت را باعث شده عواملی همچون دقت، صفحه مانیتور بزرگ، سرعت پردازش بالا، ظرفیت بالای ذخیره‌سازی اطلاعات و مواردی از این دست نبوده بلکه وی.ان ۵۰۰ دارای سیستم نرم‌افزاری و یک قلم مجهز به فناوری تشخیص دست خط و متون مکتوب است.

ادامه مطلب ...

استیو جابز نام دفتر اصلی پیکسار !



آی تی پلاس - انیمیشن سازی Pixar یکی دیگر از کمپانی هایی است که بدست وی ایجاد شد و با تلاش بسیار و هزینه بسیار در سال های اول تشکیل خود توانست به کار خود ادامه دهد تا بتواند به جایگاه امروز خود برسد.حال پس حدودا ۱۳ ماه از مرگ وی، یکی از کارکنان کمپانی پیکسار تصویری را بر روی توییتر ارسال کرده است که نشان میدهد این کمپانی چطور میخواهد از وی قدردانی کند.

ادامه مطلب ...

فروش 3 میلیون آیپد 4 و مینی در 3 روز



آی تی پلاس - اپل موفق به فروش ۱ میلیون دستگاه آیپد در هر روز از زمان عرضه سری اول نسل چهارم آیپد و آیپد مینی خود شده است، یعنی بیش از ۳ میلیون دستگاه در تنها سه روز. البته شرکت اپل بطور دقیق تعداد فروش دستگاههای آیپد مینی و نسل چهارم آیپد خود را اعلام نکرده و ۳ میلیون در واقع مجموع فروش این دو دستگاه در سه روز می باشد.

ادامه مطلب ...