آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

تغییر چهره موتور جستجور مایکروسافت ، bing

 

آی تی پلاس - شرکت مایکروسافت به منظور کاربردی کردن موتور جست‌وجوی اینترنتی خود و رقابت هرچه بیشتر با گوگل، Bing را به‌روز کرد و تغییرات اساسی در آن ایجاد نمود.موتور جست‌وجوی یاهو اوایل ماه گذشته آرم‌نوشته(Logo) خود را تغییر داد تا تنوع بیشتر برای کاربران ایجاد کند و مایکروسافت نیز هم‌اکنون اقدام مشابهی را برای Bing انجام داده است و در کنار تغییر آرم‌نوشته، صفحه اصلی این جست‌وجوگر اینترنتی را به‌روز کرده و به صورت مدرن در اختیار کاربران می‌گذارد. 

ادامه مطلب ...

تبلت Sirius نوکیا با نام لومیا 2520 معرفی و عرضه می شود

آی تی پلاس -  طبق اخباری که تاکنون بدست آمده، کمپانی نوکیا در حال کار برروی یک تبلت ویندوز RT با کدنام Sirius است، تبلتی ویندوزی که براساس ادعای لو دهنده معروف evleaks@ در نهایت با نام لومیا ۲۵۲۰ معرفی خواهد شد. نام ادعا شده برای این دستگاه تا حدود زیادی به نامگذاری محصولات نوکیا (لومیا) شباهت دارد.  
ادامه مطلب ...

پروسسور A7 بکار گرفته شده در آیفون 5 اس ساخت سامسونگ است

آی تی پلاس - کمپانی سامسونگ در طول سال ها قطعات مختلف آیفون و آیپد اپل را ساخته است. اما امسال قضیه تا حدودی فرق می کرد و به نظر می رسید طبق توافقنامه اپل و TSMC، این کمپانی جایگزین سامسونگ در بخش تولید پروسسور A7 شود، پردازنده ای که در اسمارت فون آیفون ۵ اس مورد استفاده قرار گرفته است.   ادامه مطلب ...

YubiKey ، راه حل گوگل برای خلاصی از رمز عبور

آی تی پلاس - اگر می‌خواهید با امنیت کامل وارد سرویس خود شوید، حتما باید رمز شما طولانی باشد؛ در این بین اپل با سرویس اثرانگشت وارد شد و شرکت‌های دیگر هم اعلام کردند که از این سیستم استفاده خواهند کرد اما راه گوگل، راهی متفاوت است. در حال حاضر گوگل سخت‌افزار یا ژتون‌ فیزیکی را بررسی می‌کند که نام آن Yubi Key Neo است.

ادامه مطلب ...

آغاز فروش رسمی آیفون 5s و 5c در 11 کشور جهان

آی تی پلاس - سری جدید محصولات شرکت اپل یعنی iPhone 5S و iPhone 5C از روز جمعه به صورت همزمان در یازده کشور جهان به خریداران عرضه شد.کشورهای استرالیا، آمریکا، انگلستان، آلمان، کانادا، چین، فرانسه و ژاپن از جمله کشورهایی بودند که اولین خریداران و هواداران محصولات اپل را شاد کردند.طبق معمول محصول جدید شرکت Apple با صف‎های طولانی علاقه مندان در پشت درب‎های بسته‎ی مراکز فروش همراه است و حتی در برخی نقاط جهان، دوستداران iPhone از شب پیش نوبت می‎گیرند.  ادامه مطلب ...

فیس بوک در روسیه هم فیلتر می شود !

 

آی تی پلاس - تله‌کام روسیه تایید کرد که دولت به ارائه‌دهندگان خدمات اینترنت در کشور ۷۲ ساعت مهلت داده است تا فیس‌بوک را به لیست سایت‌های مسدود اضافه کنند.شرکت تله‌کام روسیه تایید کرد که دولت روسیه دستور داده است تا شبکه‌ی اجتماعی "فیس‌بوک" به لیست سایت‌های فیلترشده در این کشور اضافه و از دسترسی کاربران خارج شود. تله‌کام می‌گوید دولت به ارائه‌دهندگان خدمات اینترنت ۷۲ ساعت مهلت داده تا فیس‌بوک را به لیست سایت‌های مسدودشده اضافه کنند.

ادامه مطلب ...

تیم کوک : نوآوری نداشتن محکوم به فناست

آی تی پلاس - در یک گفتگوی اختصاصی با Bloomberg Businessweek، تیم کوک مدیر عامل کمپانی اپل عقاید خود در مورد نوکیا و خرید بخش موبایل این شرکت توسط مایکروسافت را اعلام کرد، اظهار نظری که می تواند بسیار مهم تلقی شود و حاوی نکات جالبی است.  

ادامه مطلب ...