آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

تیم کوک : منتظر دستگاه های انقلابی از سوی اپل باشید



آی تی پلاس - آژانس "اینترفاکس" اعلام کرد: تیم کوک، مدیرعامل شرکت Apple در کنفرانس D11 گفته است که این شرکت چند ابزار جدید طراحی می‎کند تا بتواند در بازار انقلاب کند.مدیرعامل شرکت اپل در عین حال جزئیات بیشتری را اعلام نکرده است.وی در میان حوزه‎های مورد علاقه‎ی شرکت اپل به تلویزیون و دستگاه‎هایی اشاره کرده است که می‎تواند به عنوان دستبند پوشیده شود.

ادامه مطلب ...

شبکه‎ی اجتماعی وال استریت ژورنال راه‎اندازی می‎شود



آی تی پلاس - روزنامه‎ی " The Wall Street Journal " یک شبکه اجتماعی WSJ Profile را راه اندازی خواهد کرد.نشریه The Times با اعلام این خبر، افزود: نمایندگان Dow Jones ، شرکت صاحب روزنامه، WSJ Profile را به عنوان "شبکه اجتماعی برای افراد با دیدگاه‎های مشترک" معرفی کرد.به گفته‎ی آنها، این شبکه شبیه یک فروم مالی می‎باشد که کاربران می‎توانند در پروفایل خود اطلاعاتی در مورد سابقه کار و سطح تحصیلات خود را منتشر کنند و همچنین پیام‎هایی را برای یکدیگر ارسال کنند.

ادامه مطلب ...

اینتل : Haswell عمر باتری لپ‎تاپ را بیشتر میکند



آی تی پلاس - ورود نسل جدید پردازنده های اینتل به بازار با نام Haswell نزدیک می باشد و این شرکت در تلاش است تا با جلب توجهات بیشتر به سمت این محصول جدید، مشتری بیشتری جذب نماید. این چیپ های ۲۲ نانومتری قرار است از ماه آینده میلادی عرضه شوند.جدا از ویژگی های مختلف این تراشه ها در بخش معماری، بهبود عملکرد بخش گرافیک و پردازش، این محصولات در بخش مصرف انرژی نیز وضعیت بسیار بهتری نسبت به مدل های قبلی دارند.

ادامه مطلب ...

اپل آیپاد تاچ جدید ۲۲۹دلاری بدون دوربین معرفی کرد



آی تی پلاس - شرکت اپل یک نسخه جدید از آیپاد تاچ خود را عرضه کرد، مدلی که قیمت آن از ۲۲۹ دلار آغاز می شود و بعضی از ویژگی های آن بدلیل پایین آوردن قیمت حذف شده اند. در ابتدا دوربین iSight آن در پشت دستگاه حذف شده و تنها یک دوربین فیس تایم در جلو آن قرار داده شده است. همچنین قابلیت انتخاب رنگ نیز برروی این مدل وجود ندارد و تنها رنگ نقره ای در اختیار کاربر است.

ادامه مطلب ...

دوبرابر شدن تعداد پیکسل ها در آیفون بعدی



آی تی پلاس - براساس آخرین اخبار و شایعات منتشر شده در مورد نسل بعدی اسمارت فون های آیفون اپل، قرار است که آیفون ۵ اس یا آیفون ۶ یا هر نام دیگری که اپل برروی این محصول خود بگذارد همچنان دارای صفحه نمایش ۴ اینچی باشد، اما حاشیه این صفحه نمایش کمتر می شود و از پنلی متفاوت نسبت به آنچه در آیفون ۵ شاهد بودیم استفاده خواهد شد.

ادامه مطلب ...

سیستم عامل فایرفاکس بر روی تبلت



آی تی پلاس - پس از عرضه دو تلفن همراه با سیستم عامل فایرفاکس و دریافت بازخورد های حاصل از خردید این دو محصول توسط کاربران،شرکت موزیلا آماده می شود تا محصولی دیگر را با سیستم عامل جدید خود وارد بازار کند.این محصول در سوم ماه ژوئن با همکاری شرکت تایوانی foxconn تولید می شود و به احتمال قوی یک تبلت است.

ادامه مطلب ...

یاهو اقدام به خرید Hulu به مبلغ 800 میلیون دلار کرد



آی تی پلاس - بالاخره مشخص شد یاهو قصد خرید کمپانی انترتینمنت Hulu را به مبلغی بین 600 تا 800 میلیون دلار دارد.دلیل تفاوت قیمت بین 600 تا 800 میلیون دلار، طول مدت استفاده از لایسنس و کنترل محصولات توسط تولید کنندگان اصلی است.بعد از خرید کمپانی میکرو بلاگینگ تامبلر به قیمت 1.1 میلیارد دلار توسط یاهو ، شایعه شد که این کمپانی قصد توسعه فعالیتهای خود در عرصه انترتینمنت را دارد و به همین دلیل قصد خرید کمپانی بازی های آنلاین PlayerScale را دارد.

ادامه مطلب ...