آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

CES 2014 - گیگابات لپ تاپ جدیدش را با نام U21MD عرضه می کند

آی تی پلاس - شرکت Gigabyte با معرفی یک سیستم ۳ در ۱ در رویداد CES یک قدم فراتر از شرکت هایی گذاشت که در حال معرفی دستگاههایی ترکیبی یا هیبریدی ۲ در ۱ هستند. نام این دستگاه U21MD می باشد که دارای صفحه نمایشی با مفصل گرداننده ۱۱.۶ اینچی از نوع LCD مولتی تاچ می باشد. 

رزولوشن این دستگاه ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل و پروسسور Intel Core i5-4200U یا Pentium 3558U می باشد. ضخامت آن نیز ۰.۷۸ اینچ و وزن آن بین ۱.۳۶ تا ۱.۴۸ کیلوگرم است.

از جمله مشخصات فنی این دستگاه می توان به mSATA SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و حداکثر ۱ ترابایت هارد اشاره نمود. از این سیستم تاشو می توان همانند یک تبلت هم استفاده کرد، که مشابه محصولات شرکت هایی چون اچ پی و لنووست. صفحه نمایش این دستگاه می تواند تا ۱۸۰ درجه بچرخد و دستگاه را از حالت الترابوک به یک تبلت تبدیل کند.


حالت سوم این محصول گیگابایت یک حالت دسکتاپ می باشد. با استفاده از یک داک U شکل که این دستگاه را بصورت عمودی نگه میدارد می توان از آن بصورتی دیگر نیز بهره برد. داک D21 دارای سه پورت USB 3.0، دو پورت USB 2.0، پورت HDMI و اترنت است. البته خود دستگاه هم دارای پورت های USB 2.0 و USB 3.0، VGA, HDMI, Ethernet, و SD card reader می باشد. یک کیبورد backlit نیز بصورت اختیاری به خریدار پیشنهاد داده میشود.
         
        
PCwar

نظرات 1 + ارسال نظر
Ali 1392/10/21 ساعت 13:00 http://ali-hort.blogsky.com/

زنده باد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد