آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

ارائه اینترنت 10 مگابیتی در الکامپ

آی تی پلاس - یک شرکت اینترنتی اعلام کرده که در نمایشگاه الکامپ بسته اینترنتی عرضه می‌کند که سرعتی معادل 10 مگابیت بر ثانیه را به کاربران ارائه می‌دهد. محمدعلی یوسفی‌زاده - مدیر این شرکت - در این رابطه گفت: ما عرضه این بسته را از ابتدای آغاز نمایشگاه الکامپ در تاریخ 14 آذرماه آغاز کردیم و قرار است این بسته اینترنتی تا پایان دی ماه به کاربرانی که خواستار آن هستند ارائه شود.  

این بسته شامل یک دستگاه مودم وایرلس به همراه متعلقاتی است که به همراه سرویس خریداری شده توسط کاربران به آن‌ها داده می‌شود.
وی همچنین در رابطه با سرویس‌های این شرکت مطرح کرد: ما سعی کردیم با 200 سایت معروف گفت‌وگو داشته باشیم تا سرورهای خود را به شبکه‌های داخلی ما منتقل کنند و بدین صورت توانستیم با ایجاد یک شبکه داخلی سرعت کاربرانمان را افزایش دهیم.
در رابطه با انحصار پهنای باند هم مدیر شرکت آسیاتک اظهار کرد: ما از جمله شرکت‌هایی هستیم که اعتقاد داریم انحصار پهنای باند باید به دست شرکت ارتباطات زیرساخت بماند و شرکت باید در زمینه حوزه خود فعالیت داشته باشد.
این عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در نشست خبری خود عنوان کرد:‌ به نظر ما ایجاد یک اپراتور انتقال می‌تواند کمک بسیاری به حل مشکلات ما با مخابرات با برخی استان‌ها داشته باشد. به علاوه بهتر بود مخابرات به سمت جزیی‌گری و ارائه سرویس به کاربران پیش نمی‌رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد