آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

اپل از نسل های جدید آیپد رونمایی کرد

آی تی پلاس - سرانجام دیشب اپل در کنفرانس خود در کنار سیستم عامل ماوریکس ، نسل های جدید مک‌بوک پرو 13 و 15 اینچی و مک پرو جدید، از  نسخه ۹.۷ اینچی آیپد با نام iPad Air و نسخه ای کوچکتر با نام آیپد مینی ۲ رونمایی کرد. 

 

Apple iPad mini 2


این تبلت دارای صفحه نمایش ۷.۹ اینچی با نسبت تصویر ۴:۳، رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل و چگالی پیکسلی ۳۲۴ppi است. قدرت این تبلت را یک پروسسور Apple A7 که براساس معماری ARMv8 می باشد تامین می کند. رم ۱ گیگابایتی، جی پی یو سری ۶ PowerVR SGX، کوپروسسور M7، سیستم عامل iOS 7 و حافظه داخلی ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی از دیگر مشخصات آن می باشد.


این تبلت در دو نسخه Wi-Fi و ۳G/LTE عرضه می شود. Apple iPad mini 2 در ماه نوامبر با قیمت ۳۹۹ دلار در دسترس خواهد بود. آیپد مینی نیز با ۲۹۹ دلار همچنان در دسترس است.

Apple iPad Air

اپل از نامی جدید برای نسل جدید تبلت های خود استفاده کرده است. چیپ ست A7 به همراه کوپروسسور M7 قدرت این تبلت را تامین می کنند. همچنین اپل در این تبلت از یک طراحی نسبتا جدید استفاده کرده است.

صفحه نمایش ۹.۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۵۳۶ در۲۰۴۸ پیکسل، حافظه داخلی ۱۶، ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی، ضخامت ۷.۵ میلیمتر، وزن ۴۵۳ گرم از دیگر مشخصات این محصول جدید اپل است. Apple iPad Air از اول نوامبر با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد