آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

سامسونگ نسل جدیدی از گلکسی نوت های 10.1 را معرفی کرد


آی تی پلاس - نمایشگر این محصول از نوع LCD و دارای رزولوشن 2560 در 1600 است که به طور مستقیم تبلت نکسوس گوگل و آیپد اپل را به رقابت می‌طلبد. ضخامت نوت جدید تنها 7.9 میلیمتر است و سایر قسمت‌های بدنه‌ی آن بجز قاب پشتی، از پلاستیک ساخته شده‌اند.در قلب نسل جدید نوت 10.1 اینچی، تراشه‌ی 4 هسته ای Snapdragon 800 ساخت کوالکام یا 8 هسته‌ای اکتا، ساخت سامسونگ قرار گرفته است که با فرکانس 1.9 گیگاهرتزی کار کرده و توسط 3 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‎‌شود.   

در عقب، لنز دوربین 8 مگاپیکسلی قرار گرفته و رزولوشن دوربین جلویی، معادل 2 مگاپیکسل است.همان طور که انتظار می‌رفت، ویژگی‌های جدید نرم افزاری نوت 3، به تبلت 10.1 اینچی نوت هم راه پیدا کرده است. که از آن جمله می‌توان به قابلیت Multi-wnidow (نمایش چندین پنجره در کنار هم برای سهولت در انجام موازی کارها) و Air Command اشاره کرد. در کارایی و طراحی قلم S Pen نیز بهبودهایی صورت گرفته است. این محصول همچنین به راحتی با ساعت هوشمند سامسونگ یا همان Galaxy Gear جفت می‌شود.



نوت 10.1 نسخه‌ی 2014 در سه ظرفیت 16، 32 و 64 گیگابایتی و در سه مدل WiFi، WiFi + 3G و WiFi + 4G LTE در 149 کشور عرضه خواهد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد