آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

Acer Liquid S2 اولین اسمارتفون با قابلیت فیلمبرداری 4K


آی تی پلاس - رویداد IFA 2013 هنوز آغاز نشده، شرکت ایسر از اولین اسمارت فون با قابلیت ضبط ویدئوی ۴K رونمایی کرد. Liquid S2 نام این دستگاه است و از مشخصات آن می توان به سیستم عامل اندروید ۴.۲.۲ جیلی بین، تراشه ۲.۲ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۸۰۰ و ۲ گیگابایت رم اشاره نمود.صفحه نمایش آن ۶ اینچی IPS با رزولوشن فول اچ دی است که پوششی از گوریلاگلاس ۳ را برروی خود می بیند.  



حافظه داخلی آن نیز ۱۶ گیگابایتی به همراه اسلات مایکرواس دی با قابلیت پشتیبانی از مموری ۱۲۸ گیگابایتی است.در بخش دوربین، یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی همراه با یک لنز ۲۸ میلیمتری در پشت دستگاه قرار دارد. در جلو نیز یک دوربین ۲ مگاپیکسلی الترا واید ۸۸ درجه ۲۴ میلیمتری BSI قرار دارد که میتواند ویدئوهایی با کیفیت ۱۰۸۰p ضبط کند. همانطور که عنوان شد این اسمارت فون قابلیت ضبط ویدئوی ۴K UHD هم دارد. قابلیت ضبط تصاویر در حالت پانوراما (تصاویر ۲۷ مگاپیکسلی) هم به امکانات آن اضافه کنید.

Acer Liquid S2 ابعادی ۱۶۶ در ۸۶ در ۸.۹۹ میلیمتری دارد و از ویژگی های ارتباطی آن می توان به ۴G LTE، وای فای، بلوتوث ۴.۰ و جی پی اس اشاره نمود. Acer Liquid S2 در اواخر اکتبر وارد بازار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد