آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

گوشی‎های هوشمند مفید هستند



آی تی پلاس - نتایج حاصل از نظرسنجی جدید مرکز ClickSoftware نشان داد که صاحبان گوشی‌های هوشمند به طور میانگین 174 دلار برای گوشی‌ که هم‌اکنون در اختیار دارند، پرداخت کرده‌اند و این در حالی است که این دستگاه کاربردی و همه‌کاره از نظر صرفه‌جویی در زمان برای هر یک از کاربران ارزشی بالغ بر 12 هزار دلار دارد.بررسی‌ها نشان داده است که 97 درصد صاحبان گوشی هوشمند در آمریکا از ابزارهای کاربردی مورد نیاز خود استفاده می‌کنند و این ابزارها در طول روز به هر یک از آن‌ها کمک می‌کند تا به طور میانگین 88 دقیقه در زمان خود صرفه‌جویی کنند.


کارشناسان با محاسبه این دقایق دریافتند که هر دستگاه گوشی هوشمند در طول سال 22 روز در زندگی کاربر صرفه‌جویی می‌کند که می‌توان از آن استفاده‌های مختلف کرد.
 
این بررسی به صورت آنلاین روی 2120 بزرگسال آمریکایی انجام شد که 971 نفر از آن‌ها گوشی هوشمند داشتند. طبق نتایج این بررسی، 97 درصد صاحبان گوشی هوشمند که از ابزارهای کاربردی استفاده می‌کردند، در طول روز یکی از 16 نوع ابزاری که در این بررسی اعلام شده بود را به کار می‌بردند.
 
در بین ابزارهای مختلفی که برای گوشی‌های هوشمند عرضه می‌شود، ابزارهای مخصوص پست الکترونیکی، پیامک و شبکه‌های اجتماعی بیشترین محبوبیت را داشتند و پس از آن بازی‌های موبایلی، جست‌وجوهای اینترنتی، ابزارهای مخصوص وضعیت آب و هوا، گیرنده ماهواره‌ای GPS و تقویم‌های الکترونیکی از بیشترین سطح محبوبیت برخوردار بودند.
 
این بررسی نشان داد که 17 درصد مردان و 10 درصد زنان گیرنده ماهواره‌ای GPS را به عنوان یکی از سه ابزار کاربردی روزانه مورد استفاده قرار می‌دهند. کارشناسان همچنین دریافتند، 72 درصد آن‌هایی که به صورت مستمر سراغ گیرنده ماهواره‌ای GPS در گوشی هوشمند خود می‌روند، بر این باورند که ابزار یاد شده روزانه 30 دقیقه در زمان آن‌ها صرفه‌جویی می‌کند.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد