آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

شکایت اپل از سامسونگ به دلیل نقض پنج پتنت در گلکسی اس 4



آی تی پلاس - یکی از بزرگترین نبردهای قانونی که مدت تقریبا طولانی است آغاز شده و به نظر می رسد که همچنان ادامه پیدا کند، نبرد بین شرکت های سامسونگ و اپل است.آنها نه تنها در بازار دستگاههای مختلف با هم رقابتی شدید دارند، بلکه این رقابت و نبرد را به دادگاههای مختلف نیز کشانده اند.


همانطور که قبلا هم اعلام کردیم، اپل در تلاش است تا آخرین پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۴ را نیز به لیست محصولات نقض کننده حقوق این شرکت اضافه کند. آنها (اپل) در این زمینه بررسی های جامعی را انجام داده اند و اکنون خبر می رسد که آنها دقیقا دست برروی ۵ ویژگی گلکسی اس ۴ گذاشته اند، ویژگی هایی که از دید اپل سوء استفاده از پتنت های این شرکت می باشد.


طبق اعلام اپل، آنها از تاریخ ۲۷ آوریل، یعنی هنگامی که این اسمارت فون سامسونگ را در اختیار گرفتند، کار تجزیه و تحلیل دقیق آن را انجام داده و این موارد را بعنوان نقض واضح حقوق ثبت اختراعات خود مشاهده نموده اند.


طبق ادعای اپل، ۲ ویژگی در ارتباط با رابط کاربری، دو ویژگی در ارتباط با Siri و یک ویژگی در ارتباط با سینک کردن داده ها برروی اسمارت فون گلکسی اس ۴ وجود دارد که قطعا حقوق مربوط به این شرکت را نقض کرده اند.


هنوز اپل موفق نشده تا نام این محصول بسیار مهم سامسونگ را به لیست دستگاههای مورد شکایت خود اضافه کند، ولی سخت در تلاش است تا به این هدف خود دست یابد.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد