آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

iPhone 6 ، دوربینی حرفه ای



آی تی پلاس - اپل بدنبال یک ثبت اختراع است که قطعا آیفون جدید را به گزینه ای هیجان انگیز برای عکاسان تبدیل می کند. این حق ثبت اختراع در واقع اسناد سیستمی است که طی آن برای یک عکسبرداری حرفه ای، آیفون اصلی می تواند سایر دستگاه های روشن را از راه دور کنترل کند، مانند آنچه که در استودیوهای عکاس های حرفه ای دیده میشود.


طبق این قانون، سایر آیفون ها و آی‌پد ها میتوانند به نور و روشنایی اضافی مجهز شوند که بطور چشمگیری کیفیت صحنه ای را که از آن عکسبرداری می کنید چند برابر میکند. این شاید معامله خیلی بزرگی به نظر نرسد، اما به همین شیوه دستگاه های گلکسی S4 سامسونگ توانستند با اتصال به یکدیگر برای نواختن یک کوک مشابه، تبدیل به یک سیستم صدای فراگیر مجازی شوند؛ پس گروه اپل هم میتوانند برای ساختن صحنه های روشن تر و با کیفیت تر بکار برده شوند.


عناصر جالب دیگری هم در رابطه با این ویژگی عکاسی در آیفون6 تعریف شده است: دستگاه مرجع می تواند یک شات امتحانی بگیرد و اطلاعات آن را به دیگر دستگاه ها برساند  و آنها با استفاده از دستور العمل آن موقعیت، عکس را با بالاترین کیفیت ممکن بهبود می دهند. این بدان معناست که دوستانتان یک پیام روی صفحه نمایش خود دریافت می کنند به این مضمون که چطور شات را در یک زاویه خاص قرار دهد، بنابراین شما مطمئن میشوید که چه کاری باید روی عکس انجام دهید.

اپل به یک وای فای و یا سیگنال بلوتوث نیاز دارد تا بتواند تابع نور را به واحدهای دیگر بفرستد و آن را جایگزین سیستم نوری بی هدف و نامنظمی کند که این روزها استفاده میشوند. البته این میتواند یکی دیگر از تلاش های اپل برای گرفتن حق ثبت اختراع باشد که هرگز رنگ روز را نمیبیند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد