آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آیا آیفون بعدی ضدآب خواهد بود ؟



آی تی پلاس - در حالی که صاحبان گوشی های هوشمند اندروید قادر به حمام با گوشی مورد علاقه خود هستند ، کاربران اپل هنوز نمی تواند چنین قابلیتی را به رخ اندرویدی ها بکشند . اما به زودی ممکن است این وضعیت تغییر کند . به تازگی اداره اخترعات و تجارت ایالت متحده آمریکا خبر دو اختراع ثبت شده جدید شرکت اپل (قابلیت ضد آب ) را به طور رسمی اعلام کرد . امروزه ضد آب بودن گوشی های هوشمند امتیاز بالایی برای  کمپانی ها به شمار می آید .

همچنین گوشی های های هوشمند ضد آب از محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر گوشی های هوشمند بر خوردار هستند . در ادامه با ما همراه باشید تا با این دو پتنت بیشتر آشنا شویم.


اولین پتنت " Waterproof switch " نامیده می شود . این پتنت با بهره گیری از طراحی سوئیچ های الکترومکانیکی ، که مانع نفوذ آب به درون دستگاه می شود ، یک محیط مقاوم در برابر رطوبت را می تواند برای دستگاه به وجود آورد . این اختراع در طیف وسیعی از دستگاه های قابل حمل مانند لپ تاپ ها ، گوشی های هوشمند همراه ، پخش کننده های موسیقی و رایانه ها قابل استفاده است.


اختراع دوم تحت عنوان " شاخص های رطوبت برای دستگاه های الکترونیکی " به ثبت رسیده است . همان طور که از نام آن پیداست این بخش به منظور نظارت بر سطوح نفوذ رطوبت در دستگاه ، طراحی شده است.

هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص زمان به کارگیری و استفاده واقعی این اختراع در محصولات اپل گزارش نشده است . اگر اپل آیفون و دیگر محصولات آینده خود را به این قابلیت مجهز کند ، وارد رقابت جدیدی با دیگر گوشی های هوشمند ضد آب همچون گوشی جدید سونی، خواهد شد. با این حال ما امیدواریم که خیلی زود بتوانیم بدون ترس همراه با آیفونی ضد آب ، قادر به آب تنی درون آب باشیم.


نظرات 1 + ارسال نظر

سلام. به جه دلیلی از هم جدا شدین؟
از فکرش برو بیرون, این موضوع ممکنه همه زندکیتو از بین ببره و مانع موفقیتت بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد