آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

نوک HD و نوک +HD رقبای جدید کیندل فایر های آمازون



آی تی پلاس - شرکت بارنز - اند - نوبل (B&N) که یکی از رقیبان سر سخت آمازون در بازار ایبوک ریدر می باشد دو تبلت نوک HD تبلت 7 اینچی ، و نوک +HD نیز تبلت 9 اینچی معرفی کرد تا از رقیب خودش عقب نماند.نوک اچ دی تبلتی ۷ اینچی و نوک اچ دی پلاس نیز دستگاهی ۹ اینچی می باشد. Nook HD هم اکنون سبک ترین و با بالاترین رزولوشن صفحه نمایش می باشد که در بین تبلت هایی با سایز متوسط وجود دارد.

+HD نیز سبک ترین تبلت full HD دنیاست که رزولوشنی ۱۹۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل و چگالی پیکسلی ۲۵۶ppi دارد. اما نگاهی می کنیم به مشخصات فنی این دو محصول جدید Barnes and

Noble




Nook HD دارای قیمتی ۱۹۹ دلاری برای نسخه ۸ گیگابایتی و ۲۴۹ دلاری برای نسخه ۱۶ گیگابایتی خود می باشد. از دیگر مشخصات آن می توان به صفحه نمایشی ۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۹۰۰ پیکسل و چگالی پیکسلی ۲۴۳ppi، حدود ۳۱۴ گرم وزن، پروسسور ۲ هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی OMAP 4470 و رمی ۱ گیگابایتی اشاره نمود.





+Nook HD نیز دارای صفحه نمایشی ۹ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل و چگالی پیکسلی ۲۵۶ppi، وزنی ۵۱۶ گرمی، پروسسور ۲ هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی OMAP 4470 و رمی ۱ گیگابایتی می باشد. قیمت این تبلت برای نسخه ۱۶ گیگابایتی ۲۶۹ دلار و برای نسخه ۳۲ گیگابایتی ۲۹۹ دلار می باشد.

از ویژگی های مشترک هر دو دستگاه می توان به سیستم عامل اندروید ۴.۰، دسترسی به فروشگاه Barnes and Noble، بیش از ۳ میلیون کتاب، مجلات HD، کاتالوگ ، روزنامه و هزاران اپلیکشن مختلف اشاره کرد. Nook HD و Nook HD+ هم اکنون بصورت پیش فروش در دسترس می باشند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد