آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

htc محکوم به کپی از لومیا 820 شد !



آی تی پلاس - باز هم یک نبرد نفسگیر دیگر میان شرکت های بزرگ تولید کننده تلفن همراه ، باز هم یکی از این دو دیگری را متهم به کپی برداری از طراحی کرده است. اشتباه حدس زدین اینبار منظورمان اپل و سامسونگ نیست حتی در مورد آی او اس و اندروید هم صحبت نمی کنم. جالب اینجاست که گوشی های مورد بحث در این دعوا هنوز وارد بازار هم نشده اند.دعوای پیش آمده این بار بین مدل های جدید نوکیا و اچ تی سی دارای ویندوزفون ۸ است.

بر اساس جدیدترین شایعات، نوکیا قصد دارد از اچ تی سی به اتهام کپی کردن ظاهر و طراحی گوشی نوکیا لومیا ۸۲۰ در ساخت اچ تی اس ۸ ایکس به دادگاه شکایت کند. منابع آگاه می گویند که نوکیا به دنبال این است که فروش اچ تی سی ۸ ایکس را در مناطقی از جهان ممنوع کند زیرا معتقد است که طراحی جلوی این گوشی به همراه انحنای های کناری آن دقیقاً عین بدنه لومیا ۸۲۰ است.


اچ تی سی X8


نوکیا دو گوشی لومیا ۸۲۰ و لومیا ۹۲۰ را دو هفته زودتر از مدل های اچ تی سی به نام ۸ ایکس و ۸ اس معرفی کرد و هر چهار تای این گوشی ها قرار است که در ماه نوامبر درست پس از عرضه ویندوز ۸ در اواخر ماه اکتبر، برای فروش وارد بازار شوند.



نوکیا لومیا 820


نوکیا پیش از این با ارائه سری اول گوشی های لومیا بازار ویندوز فون را قبضه کرده بود و به نظر می رسد عزم خود را جزم کرده است به سلطه خود در این زمینه ادامه دهد.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد