آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آشنایی با SpectreONE اچ پی



آی تی پلاس - اگر ما بخواهیم یک پی سی بسیار خوب از مجموعه HP را انتخاب کنیم (تا این لحظه) که قابلیت های لمسی ویندوز ۸ را بخوبی در اختیار کاربر قرار می دهد، این پی سی HP SpectreONE نام خواهد داشت. این دستگاه یکی از گرانترین کامپیوتر all-in-one شرکت اچ پی می باشد که از آغاز معرفی کامپیوترهای ویندوز ۸ تاکنون دیده ایم.

این محصول اچ پی دارای صفحه نمایشی ۲۳ اینچی و نسل سوم پردازنده های Intel Core می باشد. HP SpectreONE یکی از زیباترین PCهاییست که تاکنون دیده شده است و احتمالا در ماه اکتبر یا نوامبر عرضه رسمی خواهد شد.در این کامپیوتر از تکنولوژی NFC استفاده خواهد شد که باعث به اشتراک گذاری محتوا بصورت بی سیم و کاملا ساده می شود، ضمن اینکه در بخش صوتی آن از Beats Audio استفاده شده است. این شرکت با استفاده از HP technology هم در بخش سخت افزار و هم نرم افزار، تجربه بسیار منحصربه فردی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.




کاربر این کامپیوتر را با یک تاچ پد مولتی تاچ بی سیم و یک کیبورد دریافت می کند. به هر حال در این مجموعه موسی وجود ندارد و اچ پی در آن از سیستم جدید تاچ پد خود استفاده نموده که تا حدود زیادی برای کاربر تجربه جدیدی را به ارمغان می آورد. HP SpectreONE قرار است از ۱۴ نوامبر با قیمت پایه ۱۲۹۹ دلار به همراه سیستم عامل ویندوز ۸ در دسترس قرار گیرد.

source : slashgear
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد