آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

purity pro ، محصول مشترک نوکیا و مونستر



آی تی پلاس - همانطور که این روزها همه جا خوانده اید , نوکیا با معرفی محصولات جدید خود در این هفته تا حدودی توانسته حضور پر رنگ تری در میان تولید کنندگان تلفن همراه داشته باشد . به دنبال معرفی این گوشی‌های جدید این شرکت از محصول جدید و مشترکی با همکاری شرکت Monster رونمایی کرده است.

این محصول جدید یک هدفون بی‌سیم و حرفه‌ای با نام Purity Pro است که قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.این هدفون بی‌سیم قابلیت پخش استریو را داشته و در رنگ‌های متنوعی طراحی و تولید شده است تا با گوشی‌های رنگارنگ نوکیا لومیا هماهنگ شود. ویژگی جالب این هدفون این است که این دستگاه در کنار امکان بلوتوث از سیستم NFC هم برخوردار است و کاربران می‌توانند با استفاده از NFC و یا سیستم Pairing بلوتوث هدفون خود را به دستگاه مورد نظر متصل کنند. طول عمر باتری این هدفون در هر بار شارژ تا 24 ساعت می‌رسد تا به این ترتیب کاربران محدودیتی از نظر شارژ نداشته باشند. این هدفون همچنین از سیستم فعال حذف نویز هم بهره می‌برد.



بد نیست بدانید که این دو شرکت قبلا هم دو محصول Purity HD و Purity Stereo را به بازار عرضه کرده بودند. قیمت این هدفون جدید و جالب نسبتا بالا است و برای خرید آن باید 300 یورو بپردازید.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد