آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

بهترین نرم افزارهای مکالمه تصویری‎



آی تی پلاس - برنامه های بسیاری برای ارتباط تصویری در ویندوز وجود دارد . بنابراین قبل از اینکه در انتخاب یک رابط کاربری با قابلیت ارتباط ویدیوئی اشتباه کنید ما 3 نرم افزار که در این زمینه ارجحیت دارند را برای شما معرفی می کنیم. اسکایپ رضایت بیشتر کاربران را به خود جلب کرده ، در این نرم افزار با ایجاد حساب کاربری رایگان می توانید به طور نامحدود با دوستان و آشنایان هم به صورت صوتی و هم به صورت ویدیوئی ارتباط برقرار کنید. هم چنین می توانید با پرداخت 4.99 دلار همزمان با 10 نفر کنفرانس ویدیوئی ایجاد کنید.


اگر شما نیز بنا به دلایل شخصی یا کسب و کار و یا به لحاظ امکانات مایل به استفاده از برنامه هایی فراتر از اسکایپ هستید،شما را در این مقاله از آی تی پلاس  با این 3 نرم افزار آشنا می کنیم.

 

برنامه های منتخب و جایگزین هایی برای اسکایپ :

1. ooVoo : بدون شک همه ی شما نرم افزار ooVoo را می شناسید، شما می توانید به طور رایگان در این نرم افزار حساب کاربری ایجاد نمایید و به طور تصویری با دوستان و آشنایان ارتباط داشته باشید. با این نرم افزار شما می توانید با حداکثر از تعداد 6 نفر به طور رایگان ویدیو کنفرانس راه اندازی کنید.



ooVoo همچنین به اشتراک گذاری دسکتاپ و انتقال فایل تا 25 گیگابایت اجازه می دهد. این نرم افزار قابلیت آن را دارد که با آن به تلفن و موبایل دوستانتان زنگ بزنید و حتی در حین صحبت ضبط مکالمه کنید.

Tango :

Tango  یک برنامه ی خوب برای ارتباط ویدیوئی با استفاده از گوشی به گوشی، گوشی با کامپیوتر یا کامپیوتر با کامپیوتر است. شما میتوانید ابتدا اطلاعات خود را در نرم افزار ثبت کرده و به سادگی هرچه تمام تر با وارد کردن شماره تلفن همراه دوستانتان با آنها تماس بگیرید. البته این نرم افزار برای ویندوز و همچنین گوشیهای دارای سیستم عامل مکینتاش، اندورید و ویندوزفون می باشد.



Google Hangout :

شما شاید از Google Hangout چیزهایی شنیده باشید. این نرم افزار در گفتگوهای عمومی و تلویزیونی بسیاری از کشورهای بزرگ استفاده می شود. Hangout به عنوان بخشی از گوگل پلاس کار می کند. وقتی در گوگل پلاس هستید این گزینه در سمت راست صفحه ی نمایش گوگل راه اندازی شده است. اگر برای اولین بار از گوگل پلاس استفاده می کنید در ابتدا شما باید نرم افزار Google Video Chat را در کامپیوترتان نصب کنید.     






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد