آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

پاناسونیک یک لپ تاپ ترکیبی با نام CF-MX3 معرفی کرد

آی تی پلاس - دستگاههای هیبریدی یا ترکیبی لپ تاپ/تبلت را می بایست از جمله دستگاههای محبوب در بین سازندگان محصولات ویندوز پی سی دانست. پاناسونیک نیز یکی از این کمپانی هاست که به تازگی از یک لپ تاپ ترکیبی با نام CF-MX3 رونمایی کرده است. 

این لپ تاپ هیبریدی را میتوان بعنوان یک تبلت نیز استفاده کرد، فقط کافیست صفحه نمایش را چرخانده و آن را به بدنه چسباند. این محصول شبیه به لنوو یوگاست. CF-MX3 دارای صفحه نمایش ۱۲.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل از نوع LCD، یک باتری جداشدنی که حدود ۱۴-۱۵ ساعت دوام دارد، سیستم عامل ویندوز ۸.۱ مایکروسافت، یک DVD drive، سی پی یو ۲.۶ گیگاهرتزی Core i5-4200U، رمی ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی SSD می باشد. البته خریدار می تواند رم و حافظه داخلی آن را تا دو برابر افزایش داده، از پردازنده ۳.۰ گیگاهرتزی Core i7-4500U و نسخه پرو ویندوز نیز استفاده کند.


MX3 دارای کلکسیونی از پورت های مختلف می باشد. دو پورت USB 3.0، پورت HDMI، پورت VGA و SD card reader از جمله آنها می باشد. این دستگاه ۱.۲ کیلوگرمی از تاریخ ۱۴ فوریه در ژاپن در دسترس خواهد بود ولی قیمت آن هنوز مشخص نیست.
Engadget

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد