آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

در آینده نزدیک شبکه 4G بطور رسمی در افغانستان فعالیت می‌کند

آی تی پلاس - در بیانیه وزارت ICT افغانستان گفته شد که در آینده نزدیک فعالیت شبکه مخابراتی 4G به صورت رسمی کار خود را در این کشور آغاز می‌کند.وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افغانستان با انتشار بیانیه رسمی خود اعلام کرد که به زودی تمامی ساکنان این کشور می‌توانند از مزایای نسل چهارم خدمات مخابراتی بهره‌مند شوند.در بیانیه این مرکز گفته شد که در آینده نزدیک فعالیت شبکه مخابراتی 4G به صورت رسمی کار خود را در این کشور آغاز می‌کند. 
مقامات بلندپایه وزارت ICT افغانستان در این خصوص به یکی از خبرگزاری‌های محلی گزارش دادند که در حال حاضر حدود ۹۰ درصد مردم افغان به خدمات تلفن‌همراه دسترسی دارند و بیش از ۵۰ درصد از ساکنان این کشور هم از مزایای اینترنت پرسرعت بهره می‌برند.
"امیرزای سنگین" وزیر ارتباطات افغانستان اعلام کرد که دولت این کشور طی ۱۰ سال گذشته در مجموع موفق شده است ۱.۳ میلیارد دلار از بازار مخابراتی خود کسب درآمد کند که البته قرار است این روند در آینده سیر صعودی خود را دنبال کند.
سنگین همچنین اضافه کرد که هم‌اکنون بیش از ۱۴۰ هزار نفر در واحدهای مختلف صنعت مخابرات و ارتباطات افغانستان مشغول به کار هستند." افغانستان با اون درگیری هایی که توش هست هم سرعت اینترنت هم شبکه های مخابراتیش از ایران بیشترو بهتره اونوقت ما ... "
itna

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد