آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

مرگ " استیو جابز " مهمترین عامل موفقیت سامسونگ


آی تی پلاس - مدارک جدید منتشر شده مربوط به یک پست الکترونیکی زنجیره‌ای می‌شود که در سال ۲۰۱۱ میلادی بین برخی مدیران سامسونگ رد و بدل شد.دو شرکت اپل و سامسونگ که بزرگ‌ترین رقبای الکترونیکی در جهان محسوب می‌شوند، بعد از گذشت سال‌های طولانی همچنان با یکدیگر مشاجرات و دعاوی حقوقی دارند و دادگاه‌های قضایی آنها هنوز هم دنبال می‌شود.
در دومین سری از دادگاه‌های مربوط به نقض حق امتیازها و قانون کپی‌رایت بین اپل و سامسونگ اسناد محرمانه فراوانی فاش شد که تاکنون در مورد آنها صحبت نشده بود. این اسناد و مدارک اطلاعاتی موجود بود که نشان می‌داد هر یک از دو شرکت یاد شده برای حضور در بازار رقابتی جهان چه سیاست‌هایی را اتخاذ می‌کنند تا مقابل یکدیگر قرار گیرند.
اما اسناد جدید منتشر شده در هفته جاری مربوط به نقض قوانین صورت گرفته این مسئله را فاش کرد که مرگ "استیو جابز"(Steve Jobs) بنیانگذار و مدیرعامل اسبق اپل "بهترین فرصت" بوده است تا سامسونگ بتواند حملات خود را علیه گوشی هوشمند آیفون انجام دهد و در این زمینه به موفقیت برسد.
سامسونگ همواره به استفاده غیرقانونی از حق امتیازهای اپل متهم شده و در برخی موارد هم دادگاه رای را به نفع اپل داده است.اما اسناد جدید مربوط به چند سال گذشته می‌شود که سامسونگ سیاست‌های خود را برای حضور در بازار جهانی تلفن‌همراه تقویت کرد.
مدارک جدید منتشر شده مربوط به یک پست الکترونیکی زنجیره‌ای می‌شود که در سال ۲۰۱۱ میلادی بین برخی مدیران سامسونگ رد و بدل شد.در این ایمیل "مایکل پنینگتون"(Michael Pennington) مدیر فروش شرکت سامسونگ در آمریکا فرصت پیش آمده پس از فوت جابز را پیشنهاد داده بود و سامسونگ نیز در مقابل نظرات خود را گفته بود.
این مسئله قابل انکار نیست که با فوت "استیو جابز" موقعیت اپل در جهان دچار مشکلاتی شده است و شرکت‌های رقیب نیز از این فرصت بهره برده‌اند. لازم به ذکر است که شرکت کره‌ای سامسونگ پس از فوت "استیو جابز" توانست خود را به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تلفن‌همراه در جهان معرفی کند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد