آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

MWC 2014 - سامسونگ Galaxy S5 معرفی شد


آی تی پلاس - شرکت سامسونگ رسما از اسمارت فون گلکسی اس ۵ خود رونمایی کرد. این محصول سامسونگ که دارای سیستم عامل کیت کت می باشد از صفحه نمایشی ۵.۱ اینچی بهره میبرد و در سه رنگ طلایی، مشکی و آبی عرض می شود. بار دیگر این دستگاه از پلاستیک ساخته شده، اما این بار به نظر می رسد که از پلاستیکی با کیفیت تر و محکم تر استفاده شده است. اولین نکته ای که در این اسمارت فون توجهات را به سمت خود جلب می کند، وجود یک سنسور اثر انگشت برروی دکمه هوم می باشد که از آن برای آنلاک کردن دستگاه استفاده می شود. البته با همکاری Paypal از آن می توان برای پرداخت های آنلاین امن نیز استفاده کرد.فلش دوربین عقب آن دارای یک ضربان سنج است که می تواند ضربان قلب کاربر را ثبت کند. فقط کافیست انگشت را برروی آن قرار دهید و سپس از طریق اپلیکشن S Health ضربان قلب را مشاهده کنید. این اپلیکشن برروی دستگاه نصب می باشد.
دوربین اصلی گلکسی اس ۵، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است که تنها در ۰.۳ ثانیه برروی نقطه موردنظر فوکوس می کند. سامسونگ ادعا می کند که در این بخش این دوربین به اندازه یک DSLR سریع می باشد. نکته دیگر ضدآب بودن این دستگاه می باشد که از این نظر هم خیال بعضی خریداران را راحت می کند.

رابط کاریری اس ۵ دوباره طراحی شده و نسبت به قبل تغییراتی داشته است. Galaxy S5 به سه گجتی که توسط سامسونگ معرفی شده (Gear 2 ، Gear 2 Neo و Gear Fit) متصل شده و کاربر می تواند به خوبی از ویژگی های آن بهره ببرد.

در بخش سخت افزاری این اسمارت فون دارای صفحه نمایشی ۵.۱ اینچی سوپرآمولد با رزولوشن ۱۰۸۰P، پروسسور Qualcomm Snapdragon 800 (کلاک اسپید ۲.۵ گیگاهرتزی با هسته Krait 400) و ۲ گیگابایت رم می باشد. پشتیبانی از ۱۵۰Mbps LTE،حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی، باتری۲۸۰۰mAh  و قابلیت فیلمبرداری ۴K را به دیگر مشخصات این دستگاه اضافه کنید. گلکسی اس ۵ در ماه آوریل روانه بازار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد