آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

استفاده از سنسور تشخیص اثر انگشت در اس 5 تایید شد


آی تی پلاس - درحالیکه انتظار می رود کمپانی سامسونگ هفته آینده از پرچمدار جدید خود یعنی Galaxy S5 رونمایی کند، وبسایت Sammobile با انتشار گزارشی تایید کرد که این محصول جدید سامسونگ دارای یک سنسور اثر انگشت برای آنلاک کردن دستگاه می باشد. 

به گفته Sammobile، افراد آشنا و مطلع از این محصول سامسونگ اعلام کرده اند که این اسمارت فون دارای سنسور اثر انگشت بوده و این سنسور بجای دکمه هوم برروی این دستگاه قرار میگیرد، یعنی دقیقا مشابه چیزی که برروی اسمارت فون iPhone 5S اپل وجود دارد. علاوه بر استفاده از این سنسور برای باز کردن قفل گوشی، کاربران می توانند تا ۷ اثر انگشت به آن معرفی و از آنها برای اجرای وظایف و اپلیکشن های خاص استفاده کنند. البته همچنان روش های امنیتی چون PIN code برروی گلکسی اس ۵ وجود خواهد داشت.

همانطور که میدانید علاوه بر اپل که از این نمونه سنسورها در آیفون جدید خود استفاده کرده، اچ تی سی نیز در HTC One Max از یک سنسور اثر انگشت استفاده میکند. سامسونگ اعلام کرده که در تاریخ ۲۴ فوریه از محصول جدید خود رونمایی خواهد کرد. باید دید در نهایت این دستگاه با چه مشخصات و ویژگی هایی وارد بازار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد