آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

ال جی سه اسمارتفون L Series III معرفی کرد


آی تی پلاس - کمپانی ال جی از سه محصول جدید خود از سری L III رونمایی کرد. نام این دستگاههایی که دارای اندروید ۴.۴ کیت کت هستند، L90, L70 و L40 می باشد و در ررویداد MWC در بارسلون به نمایش گذاشته می شوند. در ادامه نگاهی به بعضی مشخصات این سه محصول جدید ال جی می اندازیم. 

اسمارت فون LG L90 دارای یک پروسسور چهارهسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی، ۱ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش ۴.۷ اینچی IPS qHD، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلو ۱.۳ مگاپیکسلی و یک باتری ۲,۵۴۰mAh است. ابعاد آن هم ۱۳۱.۶ در ۶۶.۰ در ۹.۷ میلیمتر می باشد.

LG L70 از یک پروسسور دو هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی، صفحه نمایش ۴.۵ اینچی IPS WVGA، رمی ۱ گیگابایتی، ۴ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی ۸ یا ۵ مگاپیکسلی (براساس بازار) بهره می برد. باتری آن ۲,۱۰۰mAh بوده و ابعاد آن ۱۲۷.۲ در ۶۶.۸ در ۹.۵ میلیمتر است.

در نهایت نوبت به LG L40 میرسد که یک اسمارت فون با پردازنده ۲ هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی، صفحه نمایش ۳.۵ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۳۲۰ پیکسل، ۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۵۱۲ مگابایت رم می باشد. براساس بازار این دستگاه دارای یک باتری ۱,۷۰۰mAh یا ۱,۵۴۰mAh است. ابعاد این محصول نیز  ۱۰۹.۴ در ۵۹.۰ در ۱۱.۹ میلیمتر میباشد.
PCwar

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد