آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

معرفی تلویزیون های OLED منحنی در نمایشگاه CES 2013



آی تی پلاس - امسال در نمایشگاه CES 2013 محصولات متنوع و جدید به نمایش گذاشته شد که از این محصولات استثنایی می توانیم به تلویزیون های منحنی OLED سامسونگ و ال جی اشاره کنیم که در نوع خودش جذابیت بسیاری را در نمایشگاه ایجاد کرده است .در ادامه با ما باشید تا با این دو محصولا کره ای بیشتر آشنا شوید ...


اولین تلویزیون OLED منحنی جهان



شرکت سامسونگ محصولی را معرفی و به نمایش گذاشت که “اولین تلویزیون OLED منحنی دنیا” نام دارد. یک صفحه نمایش منحنی برروی تلویزیون شما ممکن است یک موضوع غریب یا موغوعی عجیب و غریب باشد، اما شرکت سامسونگ ادعا می کند که این محصول به گونه ای ساخته شده که بیشتر پانوراما با جنبه بصری بیشتر و دارای زاویه دید بسیار بهتری مخصوصا از کناره هاست.

این تلویزیون ۵۵ اینچی قرار است در نیمه دوم سال جاری عرضه شود. تلویزیون به طرز باورنکردنی واضح و شفاف به همراه رنگ هایی فوق العاده است. تصاویری از این تلویزیون ۵۵ اینچی  OLEDو منحنی شکل سامسونگ را در ادامه می بینید.


OLED منحنی ال جی اولین رقیب سامسونگ



ال جی رقیب هم وطن سامسونگ رقابت را از همانجا آغاز کرد و بلا فاصله رقیب این منحنی OLED سامسونگ را معرفی کرد . در واقع این دو شرکت با نمایش این محصول خود می خواهند مهارتشان در زمینه طراحی و تولید تلویزیون های مختلف  را نشان دهند، ضمن اینکه ال جی هم ادعا دارد که آنها اولین تلویزیون OLED منحنی شکل در دنیا را معرفی کرده اند.
این محصول ال جی هم مانند تلویزیون معرفی شده سامسونگ، ۵۵ اینچی ۱۰۸۰p Full HD است که البته در این زمینه به UHD ترجیح داده شده است. در این محصول شما تجربه ای فوق العاده از تماشای محتوا برروی آن را بدست می آورید، تجربه ای که تاکنون برروی هیچ تلویزیونی کسب نکرده اید. رنگ هایی فوق العاده،  وضوح تصویر و جزئیات بسیار بالا همگی از ویژگی های این تلویزیون می باشد.
متاسفانه هر دو شرکت ال جی و سامسونگ در مورد این محصولات خود جزئیات و اطلاعات کاملی منتشر نکرده اند، ضمن اینکه قیمت آنها هم مشخص نیست و با توجه به اینکه این محصولات پنل هایی OLED دارند، نمی بایست قیمت پایینی هم داشته باشند.




نظرات 2 + ارسال نظر
نیما 1391/10/26 ساعت 09:56

دمت گرم.

نیما 1391/10/26 ساعت 09:57

استثناعی غلطه.
استثنایی

:| مرسی که گفتی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد